lördag 8 juni 2013

Ett litet tips...

...så här i kvällningen.
Besök Kidkit och se vilka plagg som finns kvar- och beställ om det passar till era telningar. Igår hämtade jag ut ett paket med fem ljuvliga plagg- som jag givetvis har fotat men som jag inte ens tänker försöka lägga ut här eftersom blogghelvetesproblemet inte är löst än.
Men snorpan har provat allt utom strumpbyxorna och alla plagg satt perfekt :) Tack Vic!

Jag har ett blogginlägg liggandes fullt med härliga badbilder och lite klipp-bilder men det får bli en senare fråga (el en ny blogg?!) och sammalika gäller för två kort som ska nå sina mottagare innan dom visas upp.
Just nu ids jag inte nysta i hur jag ska komma vidare med bildpublicering och lusten att skapa en ny blogg på ett annat ställe är överhängande stor men vi får se... :(